2019年9月17日星期二

稜角絲瓜炒蛋


稜角絲瓜炒蛋



🥕材料 (2人份) ~ $7.6:


稜角絲瓜 1 條 ~ $5
雞蛋 2 隻 (湖北) ~ $2.6
薑 3-4 片切成絲
雞湯 50ml
水 50ml
鹽 少許

🍳 煮法:


1) 絲瓜刨去皮,切成小段,每小段再分成 4 塊。


2) 雞蛋打在碗裏,加鹽少許,打散。


3) 燒熱平底鑊,加 2 湯匙油,快手把蛋炒熟,剷起備用。


4) 下絲瓜,炒到有少少金黄色,加雞湯及水,再加薑絲,抄匀。如炒的時候水收乾,可逐少加點水。


5) 把炒好的雞蛋加入,炒匀,冚蓋煮 1-2 分鐘直至絲瓜軟身,加少許鹽,試味,便可熄火,上碟。

💡 小貼士:

  • 沒有雞湯,只加水及雞粉也可以;
  • 湖北蛋炒起嚟比較香、有蛋味;
  • 炒絲瓜的時候要保持水份,因為之後把蛋回鑊,蛋可吸收瓜汁;
  • 加水要逐少加,絲瓜會出水,一次加太多可能又會太多水。

🍽 食後感:


本來想買勝瓜煮蒸勝瓜,但去到菜檔,阿嬸介紹這個瓜話好食,就買了回家。回家後上網才發現這瓜叫稜角絲瓜,而台灣澎湖出產最多,所以也叫 澎湖絲瓜 。

而因為瓜身週圍有十個明顯菱角,所以也叫做十角絲瓜,只要數一數就知道是否這種瓜。

之後再找食譜,原來澎湖絲瓜炒雞蛋係地道菜,所以今次就找來詹姆士食譜,改做絲瓜炒蛋。

食譜好簡單,但如果不是找到食譜,香港應該冇人會用絲瓜炒蛋。不過效果出奇地好,可能因為絲瓜甜,蛋吸收了絲瓜汁,非常好食,相信是番茄炒蛋以外的另一個炒蛋選擇。

參考網站:
美食鳳味_輕鬆煮-絲瓜炒雞蛋+澎湖絲瓜挑選法_詹姆士

如果覺得文章有用或值得支持,就請 like (like 的方法) 多啲啦!謝謝各位!

8 則留言:

  1. 這種湖北蛋好像比有些平價的日本蛋還貴,吃起來真的有不同嗎?

    話說我都買過唔少蛋,最平的$1隻大陸蛋,美國蛋,泰國蛋,到貴少少的星洲蛋,日本蛋,以至最貴的粉紅色盒日本蛋也吃過,結果其實味道上吃唔出分別,只係平蛋打出來顏色怪怪,間中有一隻半隻是臭的。

    由於多於半熟狀態吃,所以唔敢太慳,多買平價日本蛋為主,馮星期三 Aeon $20 一排十隻。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我買這個湖北蛋真係好食啲,好有蛋香,好似以前喺茶餐廳食蛋治嗰啲好濃嘅蛋味。我買 $19蚊15隻,唔貴,不過要喺街市買。

      我都試過好多隻蛋,食開百佳牌,因為我主要食烚蛋,試過泰國、美國蛋、日本蛋等, 烚完出嚟個殼黐住曬,個蛋好奇怪,反而百佳牌就冇,但就冇咩蛋味。

      平嘅日本蛋我就唔係咁大信心,以前同日本仔做過生意,佢哋好鍾意喺大陸買貨返去日本扮日本貨,但就買得貴過大陸嘢。

      刪除
    2. //烚完出嚟個殼黐住曬
      很有同感,已搣爛過無數隻,不過練得多都剝得倒靚既:要好小心咁撕開殼下面既蛋衣,然後沿住蛋衣開出嚟咁成個殼搣出嚟

      //佢哋好鍾意喺大陸買貨返去日本扮日本貨,但就買得貴過大陸嘢。
      其實都唔排除會咁做,不過質量真係好過街市蛋,買過無數排了,so far未有一隻臭蛋,買貴左當比錢人檢貨囉。

      //$19蚊15隻,唔貴,不過要喺街市買
      抵喎,介唔介意講下邊度街市買開?

      刪除
    3. 咁你要試下百佳牌,有分 L 及 XL,我通常買 XL,未試過剝唔到殻,啲蛋好正常,反而惠康啲蛋好唔掂,好多壞蛋。

      今次湖北蛋係長沙灣保安道街市東記蝦子麵 度買,我估佢啲蛋係用嚟做蝦子麵,不過訂多啲賣埋畀散客,行過可以去睇下。

      刪除
    4. 竟然麵檔都有蛋賣... 定唔知係咪賣開蛋果間原來都係麵檔嚟?下次行過街市留意下

      下次就買百佳牌試下先,多謝推薦。

      刪除
    5. 東記蝦子麵好耐歴史,應該是後來才賣蛋。

      試咗百佳牌話比我知跟日本蛋有咩分别,不過就唔好食半熟狀態。

      刪除
  2. 我係街市買十蚊十隻,冇理佢咩蛋。不過蛋黃有D買返黎顏色好鮮艷,有D就正常橙黃。今晚都整炒蛋,不過係蕃茄炒蛋,第一次炒,太甜,而且會出水。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都見過好紅個啲蛋,下次不會再買,其實都係差幾毫子,所以寧願買好啲。

      蕃茄炒蛋炒多幾次就熟手,我都時時煮。試下先落少少糖,試味,再落,因為每隻蕃茄酸度不同,所以加糖沒有特定分量。

      刪除