2019年9月22日星期日

深圳萬象天地超市 Ole'



煮嘢食食材係第一步,所以好多時去到唔同地方,都會鍾意行下 market 或者超市,了解下當地人食啲乜嘢。昨日就去了深圳萬象天地裏面嘅超市 Ole',睇下有咩可以買。




超市格局有啲似 c!ty'super,應該是國內比較高級的超市。


一入到去就見到擋買芒果,叫攀枝花青凱特芒。這間超市最好就是好多嘢可以試食,亞姐好殷勤咁招呼,一試個芒果,咦!點解咁好食嘅!又甜又香又冇渣,望下個出產地係攀枝花,乜嘢地方嚟㗎?Google 一下,原來喺四川,乜大陸可以種到啲咁好食嘅芒果㗎咩? 以為只有菲律賓、印度先出產靚芒果,原來中國也有靚芒果,即刻畀錢買咗個。




跟住行下,又有個亞姐請食蜜瓜,叫莎妃蜜瓜,見個樣跟包裝幾靚仔,以為係日本蜜瓜。點知一試,乜又係咁甜咁好食嘅!睇下邊度出產,叫做靈武,又係乜鬼地方?Google 下,原來係寧夏回族自治區,其實都唔知係邊,總之好遠。之前食過啲日本蜜瓜,可能我食個啲普通,呢個比起上嚟好食好多,又平好多。當然又即刻畀錢買返個,點解香港唔見有得買?



之後就隨便買了一些食材,未知好唔好食,也未決定煮咩好。

新疆貴族南瓜

一休靚瓜,即係青瓜,超市裏面有幾種青瓜可以試,這一種是最爽,最清甜。

買了包黑木耳,想做涼拌或炒。國內人好喜歡食,是養生食品,身體的清道夫,聽説有清理腸道、降血脂、降膽固醇作用。

雲南乾腐竹

鹵料一包

下星期看看可以怎樣煮?

如果覺得文章有用或值得支持,就請 like (like 的方法) 多啲啦!謝謝各位!

6 則留言:

  1. 我去開深圳,會行下盒馬鮮生。

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝提議,下次行開去下。之前都係去大灣區多,幾年冇去深圳,真係大鄉裡出城,有好多嘢都未見過😌

      刪除
  2. Mango you can order from taobao, only cost 29.9 for 5 kg. Price best then market.

    回覆刪除
    回覆
    1. Thanks for your advise, but don't know authentic or not in taoboo. Any good link try before?

      刪除
  3. 不止大陸,電子式的價錢牌其實已經很普及了,奇怪香港超市為什麼不跟進。

    回覆刪除
    回覆
    1. 香港科技比大陸落後是不爭的事實,其實都係香港教育冇培訓呢方面嘅人才。

      刪除