2019年11月14日星期四

紫菜牛丸湯


紫菜牛丸湯



🥕 材料 (4人份) ~ $30:


紫菜 1 塊 (佳盛澄海特產) ~ $2
牛筋丸 180g (大埔振興) ~ $28
鮮菇粉 1 小匙 (豐年農場)
天津冬菜 1 湯匙
糖 1/2 茶匙
喜馬拉雅山岩鹽 1/8 茶匙
蔥花少許

🍳 煮法:



1) 牛丸用熱滾水淥一淥去除表面油脂。


2) 紫菜洗一洗,浸水直至軟身,瀝乾備用。


3) 不銹鋼煲煲滾水,放入一小茶匙鮮菇粉。當水滾後加入牛丸直到牛丸煮熟浮面。


4) 加入紫菜滾兩滾,再加入冬菜攪勻。


5) 最後加入糖、鹽及蔥花即成。


💡 小貼士:


  • 沒有鮮菇粉,可用其他上湯代替;
  • 紫菜滾兩滾就可以,不要煮得太耐;
  • 牛丸用熱滾水淥一淥,可以去油膩;
  • 用岩鹽,咸味冇咁重,有益啲。

🍽 食後感:


鮮菇粉係去臺灣旅行時買,但我見過香港都有得買,煮湯、煮麵都幾好味,又冇咁味精。紫菜係去潮州嗰陣時買,當然香港都有得買,但係就貴啲而且冇咁好食。之前係臺灣都買過,反而食落好爽、好韌,感覺上怪怪的,可能係我唔識得揀。。

牛筋丸係大埔振興,但當然冇係大鋪鋪頭買咁好食。全部加在一起簡單、好味又有益。

參考網站:

如果覺得文章有用或值得支持,就請 like (like 的方法) 多啲啦!謝謝各位!

6 則留言:

  1. 牛筋丸正, 我都中意. 現在連出街坐車都沒有自由, 無忌兄出街買食材會否不方便? 或是一直都是只在自己居住的地區買食料?

    回覆刪除
    回覆
    1. 我樓下有所謂的民生商場,touch wood 冇咩受影響,有超級市場買嘢,街市通常假期才出去買。

      之前有幫襯 hktvmall,但最近決定不再幫襯,原因你懂的。

      中東有唐人街嗎?可以買到中國菜食材嗎?

      刪除
    2. 有呀,杜拜的中國人人口約全市的10%,不算少,幾十萬華人,中餐廳種類多,中式超市也當然有,全在同一區(接近是唐人街的概念)。

      不過,我住的地方其實距離杜拜市一段距離(我住的是一個小鎮),一個小時車程去杜拜。 所以平時都少去呢。

      刪除
    3. 估唔到杜拜有咁多中國人,之前去其他中東國家都唔係好見到中國人,反而喺非洲國家就見到好多中國人。

      刪除
  2. 呢個似乎幾容易煮,啱我!(苦笑)
    冬菜其實係咪唔落都得呢,落咁少好似同無落過差唔多?

    支持減少幫襯 HKTV mall,佢地搞緊黃色經濟圈,唔洗做普通市民生意都夠架啦。

    回覆刪除
    回覆
    1. 冬菜有鹹味,加咗個湯會好飲啲,落多左會好鹹。不過煮餸都係個人喜好,加唔加都冇所謂啦!

      大集團大多數都係黃,都冇咩邊間好揀。

      刪除