2021年2月26日星期五

鼎爺川芎白芷天麻燉魚頭湯


鼎爺川芎白芷天麻燉魚頭湯


🥕 材料 (4人份) ~ $83.5:


大魚頭 1 個 $37
排骨 200g $5
川芎 1 兩 $10
白芷 1 兩 $10
天麻 1 兩 $10
玉竹 1 兩 $8
杞子 30g
大棗 2 兩 $2.5
陳皮 (25年) 1 小塊 $1
薑 2 片
喜馬拉雅山岩鹽 1-2 茶匙 (按個人口味)

洗魚頭:

米酒
粗鹽
白醋

🍳 煮法:



1) 魚頭用粗鹽、米酒、白醋反複清洗。


2)藥材清洗好,浸一浸。排骨用鹽水解凍。


3) 因為是燉湯,想湯清一點,所以排骨要先出水。



4)魚頭清洗好,涼乾。


5)先把藥材放入燉盅底部。


6)再放入排骨。


7)然後把魚頭放在中間。


8)再鋪上排骨及藥材。


9)加入適量的熱滾水。


10)用保鮮紙包好蓋,小火燉兩個半鐘即成。


11)煲好,去油,加少許鹽即可。


💡 小貼士:

  • 魚頭用粗鹽、米酒、白醋洗淨可去除去除腥味;
  • 加少少瘦肉,可令到燉湯更鮮甜;
  • 加上玉竹可解天麻的燥熱;
  • 燉湯要加熱滾水,不可用水喉水,因為會殘留氯氣的味道;
  • 可以用保鮮紙代替砂紙,但要主意要用耐熱的。

🍽 食後感:

 
很喜歡飲魚頭湯,可去頭風,但係街飲好貴,所以就自己試下煲。網上有鼎爺同肥媽版本,但我想燉湯,所以就試下鼎爺先。點知去到魚檔想買個最大嘅魚頭,其實都係幾十蚊。但個魚販見我唔係好識嘢,唔肯買個最大嘅魚頭畀我,話細個就夠我飲。不過佢又唔係呃我,因為佢好細心咁教我點煲,重叫我要落啲瘦肉才夠甜。

通常煲魚頭湯魚頭要煎一煎,亞叔都係咁教,但因為我一心想跟鼎爺,所以就跟鼎爺咁只係洗魚頭冇煎。煲出嚟個湯冇腥味,都幾好飲,但我覺得冇煎過咁香,而且魚頭煲到爛哂、溶哂,冇嘢好食,所以都係煎一煎會比較好。

還有可能今次是燉湯,藥材份量太勁,下次可能減一半都得,不過如果煲湯,應該就差不多。

下次再試下肥媽個方法。


如果覺得文章有用或值得支持,就請 like (like 的方法) 多啲啦!謝謝各位!

沒有留言:

發佈留言