2019年10月24日星期四

「巉岩洞穴奇石丘」土耳其11天 [Kuoni 勝景遊] - 購物篇


上幾個星期去了土耳其旅行,當然有買一些手信回來。香港居住地方細小,而家買手信都係食得嘅嘢多,小擺設就盡量避免,先來一張大合照。

今次跟團去土耳其係第一次跟 Kuoni,未跟過就唔好試啦,現實跟廣告差別實在太大了。



好似買得幾多嘢,不過其實因為旅行團安排不當,行程只有好少時間去行街買嘢。而最鍾意去嘅 market 同超級市場基本上沒有安排,只是去了一啲小鎮嘅便利店。

土耳其普遍生活水平喺歐洲嚟講非常低,物價非常便易。而且最近土耳其里拉急速貶值,差不多 1 蚊里拉對 1.5 港元,變得更加吸引。

當然不要期望土耳其有什麼時裝或者大牌子 shopping, 去的地方全部是遊客區,都是做遊客生意。土耳其嘅食品及工藝品非常之值得購買,好有特色。


首先當然係手信,土耳其有好多醣果店,多數都偏甜,但呢一間糖果店產品就冇咁甜。不過好奇怪土耳其人咁鍾意食甜嘢,但係又唔會好肥,唔知道係乜嘢原因?


İstiklal Avenue 獨立大街
Kuloğlu, İstiklal Cd., 34433 Beyoğlu/İstanbul, 土耳其
https://goo.gl/maps/fAxAFgbyeHSTcM3i7

這間糖果店喺土耳其有好多分店,我哋喺伊斯坦堡獨立大街分店買,有好多香港人及大陸站去買,有得試食,我哋就求其買咗一堆返嚟送禮自奉。


左手邊嘅朱古力棒喺土耳其一個朱古力牌子,在好多油站、便利店都有得賣。呢一款 60% bitter 冇咁甜,而且有當地出名嘅開心果 。當正餐冇嘢好食又要坐長途車的時候,佢就成為咗我哋維持生命嘅食糧。


Şirince Köy Pazarı
Şirince, 35920 Selçuk/İzmir, 土耳其
https://goo.gl/maps/X55KDxRD2weQbaELA

旅程途中去了一個小鎮,有好多餐廳,店舖售賣紀念品。不過最慘又係行程安排只畀我哋一個鐘頭行,想飲杯土耳其咖啡或茶都冇時間。如果自由行推薦去返大半日,食個 lunch、飲下茶 ,感受一下小鎮風味。



通常去旅行如果當地有酒出產都會買一兩支返嚟,唔係鍾意飲而係攞嚟當裝飾擺。土耳其出名係生果酒,所以就買了一支石榴酒及藍莓酒,甜甜地幾好飲。


Şirin Şarap Evi
Şirince, Şirince Köyü İç Yolu, 35920 Selçuk/İzmir, 土耳其
https://goo.gl/maps/Efpvf3uLnQGMCM5L8


因為早去其實好多鋪頭都未開,不過呢間舖頭入面嗰啲白紙其實係啲客人寫嘅讚美意見,所以斷估啲酒都唔差啩!


土耳其最出名係無花果,係小鎮入面有好多舖頭攞自己種嘅無花果出嚟賣。我哋就同阿婆買咗啲,佢好熱情咁畀我哋試食,雖然係散裝,唔係盒裝,個樣冇咁靚仔,但係食落去就好好味。




除了嘢食,土耳其有好多好靚嘅手工藝品,呢一啲畫曬花嘅碗係其中之一樣特產。不過質量同埋價錢唔同舖頭參差非常之大,我哋喺呢間舖頭見到呢幾個碗幾十蚊,質量非常之好,所以就買咗幾個。


Artemis El Sanatları
Şirince, 35920 Selçuk/İzmir, 土耳其
https://goo.gl/maps/69bXfgVmYyiXQD928


不過最慘係最鍾意嗰個,居然返嚟打爛咗,所以同佢影張遺照紀念下。


另外非常之值得購買嘅就係香草及香料,領隊講土耳其菜係全世界三大菜系之一。第一係當然係中國菜,第二係法國菜,第三就係土耳其菜,所以土耳其人用好多唔同嘅香料去煮食。初時我以為跟印度菜差不多,因為都係見到啲咖哩粉、黃薑粉之類,但係食過就知道好大分別。




去咗間小鎮嘅超級市場,掃咗好多香料、豆、米、意粉等,檸檬汁都買咗樽,因為實在太平,每樣都係幾蚊雞。 之後會煮啲土耳其食譜,應該會用到,不過都有可能買返嚟得個擺字。

Borsa Market
Tepebaşı Meydanı, 50650 Ortahisar/Ürgüp/Nevşehir, 土耳其
https://goo.gl/maps/NsJDDbNTik7B55BC8


途中去咗個山區參觀了一個地下城,以前啲人係住係洞穴裏面。而家就變咗一條小村莊,有啲村民同細路仔喺度賣嘢,我哋就隨便同佢哋買咗啲嘢,其實係當幫下啲山區小孩。


Cardak Underground City
50000 Çardak/Nevşehir Merkez/Nevşehir, 土耳其
https://goo.gl/maps/hpDZh6U5XqDAyzK47


之前去過幾次非洲、中東,去到一啲山區村落,領隊都會預先叫我哋準備定啲糖呀、食物呀或者少少碎銀去畀啲細路仔。但今次個領隊講就滿口仁義道德,但就提都冇提過,咁我哋自己見到就幫佢哋買下嘢。


同車其他團友全部都一早上曬車,其實佢哋好似都見唔到啲細路仔好慘, 喺其他地方佢哋就不斷買嘢,係呢度就反而冇,可能覺得啲嘢 cheap。


香港人以及香港嘅小朋友,其實真係好幸福。其他地方嘅小朋友食都未必有得食,細細個就要出嚟幫手做嘢。不過人就梗係唔會滿足,未捱過苦又點會明白,真係身在福中不知福。


呢個銅煲喺土耳其好普遍,只係買幾十至一二百蚊,不過還未用過唔知好唔好用。本來想揀多啲,但係我哋去到 Grand Bazaar,本來茶會話有成兩三個鐘頭行,點知個領隊玩嘢,到尾只得返 45 分鐘,所以冇時間㨂。


Grand Bazaar
Beyazıt, Kalpakçılar Cd. No:22, 34126 Fatih/İstanbul, 土耳其
https://goo.gl/maps/skn7CUKhKXqQDqaD7


呢個阿叔好搞笑,我哋其實只係想影間舖頭,但係佢又要喺度擺 pose ,冇辦法啦間舖頭係佢嘅。


土耳其出產好多橄欖油,呢罐橄欖油係機場用淨返啲錢買,隔離嗰樽係石榴汁醋,土耳其人用嚟食沙律,味道幾特別幾開胃,所以就買咗一樽試下。

好似買咗好多嘢,但其實領隊安排好差,每個買嘢點只有 45-60 分鐘時間,我還有很多東西想買,但唔夠時間睇。不過個領隊帶我哋去買皮褸、地氈、寶石個啲有水袋嘅舖頭就唔限時,次次磨粒幾兩個鐘,價錢比出面貴兩至三倍,所以浪費哂啲時間。大佬呀!我唔係跟大陸團喎,因此以後一定唔會再參加 Kuoni 旅行團。

如果覺得文章有用或值得支持,就請 like (like 的方法) 多啲啦!謝謝各位!

4 則留言:

  1. 我以為你會放係另一個blog。没機會離開亞洲,多數係日本、南韓。

    回覆刪除
    回覆
    1. 關於食嘢或買食材我都會放在這裏,因為之後煮嘢會用到,容易 refer 返。

      另一個 blog 由上次出文,已經去了好多次長、短旅行,但啲文全部寫了一半完成唔到,因為覺得啲相影得唔靚,還在學習中。不過都要出返,唔係就唔記得哂。

      個人覺得其實去旅行花很多錢,所以每次旅行都希望可以見識多啲嘢,唔想重複同一個地方。而且已經過了物慾的年紀,韓、日、台對我吸引力一般。不過唔同人當然有唔同嘅想法。

      刪除
  2. 我都估唔倒放左嚟呢邊呢!建議無忌兄借啲咦在另一邊的新文章中貼上連絡。

    跟團既唔好處真係十隻手指都數唔完,所以我都幾唔鐘意跟團,但即使只有一個好處,都足以頂晒所有唔好處了:就係唔洗諗,唔洗度,尤其是內子對行程有很多要求,但不會提供任何有用建議,只會乜都話唔好...

    而無時間買野的問題,幾乎係每一個團的死症了,因為旅行社經常填滿行程吸引顧客,事後又怕被投訴課不對辦,所以會削減每一個點的活動時間,以便去足所有景點。結果是走馬看花,每處都只能到此一遊便匆匆離開,手信也常錯過便買不回,十分可惜。還以為勝景遊收得比較貴,應該會安排得好一點,結果似乎都是差不多,好在有無忌兄做白老鼠,哈哈!

    無忌兄無乜寫在當地吃過什麼,難道又係傳說中的跟團去到邊都係食中餐?

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝建議,如果另一邊文章出到世,會加返連結。

      哈!哈!跟旅行團有咩唔好,可以賴落旅行社。但自由行自己 plan,有乜唔好就賴曬落 plan 嗰個人,我都冇為意跟團有呢個好處。

      跟團都不一定冇時間買嘢,其實都係取決於個領隊安排。我試過好多次,領隊安排了好多時間買嘢。綜合自己咁多次跟團經驗同埋其他團友嘅意見,好似永安領隊做得幾好,不過行程食住就一般。不過今次對勝景遊真係好失望,還有最失望係寫咗封投訴信,理都冇理我,只係電郵回覆收到,完全不重視客戶意見,所以點解永遠都唔會再參加。因為有問題可能係領隊做得唔好,但公司唔理客戶口投訴,好明顯係公司問題,死症。

      食咗咩留待寫行程時寫,中餐反而只食了一次,最後晚餐去了 Shangri-La 食超精緻中菜,但係補唔返團友嘅怒氣。

      刪除