2021年5月7日星期五

蒜蓉牛油蘑菇蝦意粉 Garlic Butter Mushroom Shrimp Pasta




🥕材料 (2人份) ~ $46.6:


蝦仁 200g ~ $30
蘑菇 200g ~ $7
意粉 150g (PastaJesce Trafilata al Bronzo) ~ $9
洋蔥 80g ~ $0.6
蒜頭 4-5 瓣切細粒
雞湯 100ml
牛油 3 湯匙
橄欖油 少許
香草幾片切碎
鹽 少許
黑胡椒 少許
Parmesan 芝士粉 少許

🍳 煮法:



1)急凍蝦仁從冰格拿出解凍,然後用鹽揦一揦,洗淨,瀝乾備用。


2)蘑菇用生粉洗一洗,切片。洋蔥切粒,蒜頭切碎。


3)大鐵鑊煲滾熱水,加 1 茶匙鹽,少量橄欖油,按照包裝指示減 1 分鐘時間來煮意粉。


4)燒熱平底鑊加少量橄欖油,把蝦煎至剛剛轉紅色,加少許鹽及胡椒粉調味,剷起備用。


5)平底鑊加兩片大牛油,加入蒜頭、洋蔥,小火炒至洋蔥剛變透明。


6)加入蘑菇再炒一會。


7)然後加入雞湯煮滾。


8)最後加入蝦兜兩兜,再加一小塊牛油及少許鹽調味。


9)然後加入剛煮好的意粉,炒 1-2 分鐘,熄火。


10)上碟後可按各人喜好加上黑胡椒、Parmesan 芝士粉及香草。

💡 小貼士:


  • 蝦仁用揦一揦鹽會令到蝦肉收縮,更加爽口;
  • 通常按照意粉包裝指示減一分鐘,煮出來的意粉會比較 al dente ;
  • 蝦仁炒的時候要快手,不可過熟;
  • 用那一種新鮮香草也可以。

🍽 食後感:


之前睇保哥及 Ricky 電視節目,Ricky 好鍾意掉幾舊牛油去煮醬汁,啲藝人食到舐舐脷,但佢啲 recipe 比較複雜有機會先試下。

所以今次揀了個簡單 recipe,但用勁多牛油,睇下效果如果,結果當然好味到震。望落碟嘢同平時煮嘅差不多,但食落就好香、好滑、好惹味,邪惡嘅嘢就是好食。

今次買嘅意粉都好好食,表面粗糙容易掛醬,中間更是空心的,但食落又非常煙韌、有咬口,價錢也不貴,可以一試。


如果覺得文章有用或值得支持,就請 like (like 的方法) 多啲啦!謝謝各位!

沒有留言:

發佈留言