2022年10月12日星期三

新鮮茶🌿



近期維他奶出咗一個新系列叫新鮮茶,咩嘢係新鮮茶?據維他奶解釋是香港新鮮生產,冇加防腐劑,所以就是新鮮。


賣點有嚴選高品質茶葉、以冷泡技術新鮮沖泡,鎖住茶葉精華、香港製造,全程冷藏新鮮運送及不添加色素和防腐劑。

除了紅茶有指名是斯里蘭卡,其餘也沒有指名是那個地方的茶葉,有幾高品質就有待商榷。

至於冷泡,通常只有香氣重的茶葉,才會用冷泡去沖泡,因為香氣可以得以保存。但幾千年流傳下來的品茗技巧都是以熱溫水去沖泡茶葉多,不見得冷泡比熱水沖茶更好。而且這系列產品要冷藏而又沒有加入防腐劑,很大機會用了巴氏德消毒法,如果以70-90℃溫度消毒,其實跟沖茶的水溫差不多,那麼為何要多此一舉🤔。


雖然話冇添加色素和防腐劑,但一樣有加入調味劑、酸度調節劑、抗氧化劑、穩定劑,咁又有幾健康🙄?

平常沖茶,唔知有冇留意茶嘅顏色?我做咗一個實驗,沖咗一杯茶,然後每三個鐘影一張相,看看顏色的變化:


左上角一張是剛剛沖茶出來影的,右邊的一排是每隔三個鐘頭影一張,最後左下角的一張,是隔了一個晚上,第二日早上影的。大家估下這些變紅了的茶湯,是好還是不好?

當然是不好啦!茶裡面有很多胺基酸、抗氧化物等,遇上空氣中的細菌、微生物就會産生氧化作用而變質。基本上茶一沖出來就應該要馬上喝掉,放上一、兩小時已經會開始變壞。而且越靚嘅茶,內含物質越豐富就越容易變壞。那麼以上維他奶的新鮮茶又有幾新鮮🥱?
 

唔知大家有冇睇電視 J2 港女野人第六集,我自已經好多年冇再買紙包、膠樽飲品,網上面非常容易找到關於這些即棄垃圾怎樣污染環境。

香港是一個超奇怪的地方,好多人都講環保,認真到有好多人冇屋住都要保住啲郊野公園,但去到郊野公園又不斷掉垃圾去破壞環境。其實好多時吹得大係冇用,有心的只要減少製造垃圾,例如飲少啲紙包、膠樽飲品,就可以為這個地球出一分力。自己沖一杯茶真是那麼困難嗎🤔?



沒有留言:

發佈留言